DSK drakt

DSK - klubben for skolekretsene Dvergsnes, Holte og Kringsjå.

Dvergsnes Sportsklubb, DSK ble stiftet i november 2018, og er medlem av Norges Idrettsforbund. Vi er i dag en liten klubb, uten ansatte eller administrasjon, som drives på dugnad og frivillighet. Flere rollemodeller og dyktige instruktører gir av sin fritid for å bidra til et sunt og positivt sportslig mangfold i nærområde.

Klubben har i sin visjon at den ønsker å gi barn et trygt og godt livsgrunnlag gjennom sunne verdier, respekt og gode holdninger. Skapt gjennom idrettsglede, samhold og gode rollemodeller fra vårt nærmiljø.

Vi ønsker å skape en identitet og et fellesskap også for dem som ikke er en del av andre
organiserte tilbud i området. Vi ønsker å bli en aktør som legger til rette for ulike aktiviteter og idretter, spesielt der vi har ressurspersoner og barn eller voksne fra nærområdet som ønsker å delta.

Etter oppstarten har DSK satset på ulike idretter. Klubben er medlem av Norges Volleyballforbund. Vi tilbyr basistrening for barn og unge. Vi har egen sykkelgruppe for barn, samt løpegruppe for voksne. Vi er også en av de første medlemsklubb av NIF som har en egen E-sportsatsing. Dette er et meget spennende prosjekt, og vi gleder oss til utviklingen av dette. Klubbens E-sportteam har samarbeidet med IK Start og deres FIFA-spillere i forbindelse med arrangementer på Sør Arena. Ytterligere informasjon finner på e-sportsiden.

Om du leser dette, og du kjenner at du har lyst til å bidra i Dvergsnes Sportsklubb, enten administrativt, som trener, eller medhjelper, så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss. Sunne verdier, gode holdninger, tid og motivasjon er noe av det vi ser etter og verdsetter.

Klarer vi som klubb å unngå at ETT av våre barn havner utenfor et etablert og sunt ungdomsmiljø, så har vi nådd et av våre mål.

Vår visjon

«Gi våre barn et trygt og godt livsgrunnlag, gjennom sunne verdier, respekt og gode holdninger. Skapt gjennom idrettsglede, samhold og gode rollemodeller fra vårt nærmiljø.»
Grasrotandelen
Pil ned

Dvergsnes Sportsklubb drives på dugnad uten faste inntekter og store sponsoravtaler. Mange av våre utgifter dekkes i dag av familier og enkeltpersoner, som har lyst til å bidra inn i nærmiljøet. Hvis klubben skal utvikle seg, og bli en sunn og god aktør for nærområdet, er vi avhengig av medlemmer og inntekter.

Har du lyst til å sette Dvergsnes Sportsklubb som din klubb på grasrotandelen, så hadde vi vært utrolig takknemlige. Dette er penger som går direkte tilbake til våre unge håpefulle.

Grasrotandel - Norsk Tipping
Pil ned

Vi er kanskje ikke de beste til å be om penger eller sponsormidler, men som klubb legger vi derimot ikke skjul på at dersom vi skal nå våre mål, og vår visjon, så er vi avhengige av midler inn til klubben.

Vår drøm er lokale aktører, eller enkeltpersoner, som ser at en støtte til klubben kan være en støtte til bydelens barn, unge og voksne, vil bli med å bidra.

Vi har allerede fått med oss noen aktører, og det er vi utrolig takknemlige for. Du finner dem på vår nettside!

Sponsorer og samarbeidspartnere